تصویر شارژر ۳۵ واتی اپل با دو پورت USB-C !

شارژر ۳۵ واتی اپل
شارژر ۳۵ واتی اپل

شارژر ۳۵ واتی اپل

با انتشار تصاویری از یک شارژر دو پورت احتمال عرضه این محصول از سوی اپل را افزایش داده است .

در تاریخ ۲۳ فروردین یک اکانت توییتری (ChargerLAB) تصاویری از یک شارژ دو پورت USB-C به اشتراک گذاشت . این تصاویر نشان می دهد که طراحی این شارژر جمع و جور میباشد . همچنین پایه های اتصال برق به صورت جمع شونده میباشند . این شارژر ۳۵ واتی برای شارژ طیف وسیعی از محصولات اپل کارایی دارد . از این محصول میتوان برای شارژ انواع آیفون ، آیپد ، اپل واچ ، هوم پاد و مک بوک ایر جدید استفاده کرد . نخستین اخبار مربوط به این شارژر توسط وبسایت اپل منتشر شد :

از آداپتور ۳۵ واتی اپل با دو پورت USB-C و به کمک کابل USB-C جداگانه برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید. ابتدا کابل USB-C خود را به یکی از درگاه‌های آداپتور وصل کرده ، پس از باز کردن شاخه‌های این آداپتور ، آن را به پریز برق وصل کرده و در نهایت با استفاده از سر دیگر کابل ، دستگاه خود را شارژ کنید.

تصاویر احتمالی شارژر ۳۵ واتی اپل

مشخصات احتمالی شارژر ۳۵ واتی اپل

مینگ‌چی‌ کو ، افشاگر معروف محصولات اپل در مورد این شارژر دو پورت اپل اعلام کرد که این شارژر مبتنی بر سیلیکون نخواهد بود و از تکنولوژی نیترید گالیوم (GaN) استفاده میکند . اپل برای اولین بار در شارژر ۱۴۰ واتی مک بوک پرو ۱۶ اینچی از این تکنولوژی بهره برد . همچنین سایر شرکت های تولید کننده لوازم جانبی سابقه استفاده از این تکنولوژی را دارند . فناوری نیترید گالیوم (GaN) باعث میشود که شارژ کوچک تر ، سبک تر و کارایی بیشتری داشته باشد .

با عرضه احتمالی این محصول افرادی که چند محصول اپل را دارند میتوانند به راحتی محصولات خود را شارژ کنند .

Dinosel
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *